Főoldal Iskolánkról Diákjainknak Általános iskolásoknak Érettségizetteknek Esti tagozat Alapítvány

I am in EST!
Megtalálsz az EST-n!”

Diákjainknak >> Aktuális

Keres:

Olaszországban jártunk
2015. június 12.
Diákjainknak Aktuális

Olaszországban nyaraltunk

2015. április 30-án késő este indultunk Olaszországba, 8 óra utazás után megérkeztünk Trieszt városába, ahol a főtér mellett megtekintettük a mólót és a Miramare-kastélyt. Egy hosszas városnézés után tovább utaztunk Bibionéba, s a  kicsit hosszúra sikerült várakozás után elfoglaltuk a szállást. A nap további része szabad foglalkozással (szobák elfoglalása, város felfedezése) telt.

Második nap (május  2-án) egy hosszabb túrában volt részünk.  Az enyhén borús és szeles idő ellenére nagyszerűen telt a napunk. Padovában megtekintettük a St. Antal Bazilikát, Veronában Júlia szobrát, végül  Sirmioneban adatott lehetőségünk 30 perces hajókázásra a Garda tavon.

Harmadik nap Bibione tengerpartjának megtekintése után – sajnos még mindig elég hűvös volt, így nem fürödhettünk - szintén szabadfoglalkozás vette kezdetét, amely nagyszerű alkalmat biztosított arra hogy egymással töltsük el az időt városnézéssel, pizzázással, fagyizással.

Negyedik nap szintén hosszabb túra vette kezdetét, pozitívumnak mondható hogy időközben egyre jobb időnk lett. Punta Sabbioni kikötőjében egy luxus hajóra felszállva Buranóban nagyszerű szabadkézzel készített csipketerítőket, és egyéb érdekességeket tekintettünk meg. Tovább haladva Muranóba egy negyedórás bemutató keretében megismertették velünk az üveggyártás két formáját (üvegfúvás; csíptetés) majd még szintén ott a helyszínen rövid nézelődés és vásárolgatás után Velence felé vettük az irányt ahol a Szent Márk tér és a Szent Márk kastély, a Sóhajok-hídja stb. megtekintése után a 3 órás szabadprogram alatt élvezhettük a velencei forgatagot. A délutáni órákban hajóval menünk vissza Punta Sabbioni kikötőjébe, ahonnan autóbusszal tovább a szállásra.

Ötödik nap a vásárlás napja volt, valamint a jó időben többen is megmártóztak a tengerben s napoztak a homokos parton.

Hatodik nap az apartmanok átadása után kora reggel indultunk Bibionéból.  Maribor városának felfedezése után késő délután 19 óra után érkeztünk az iskola parkolójába.

Sok-sok élménnyel volt teli az ott töltött egy hét. Köszönjük Klenyánszkiné K. Erika, Harsányiné Sztakovics Anna és Katona Andrásné tanárnőknek a lehetőséget, hogy ott lehettünk.

Hegedűs Noémi, Tamás Dalma és Orszáczky Benett 10. A

<< 2024 Április >>
H K Sz Cs P Sz V
01020304050607
08091011121314
15161718192021
22232425262728
29300102030405

Váci Szakképzési Centrum I. Géza Király Közgazdasági Szakgimnáziuma  OM kód: 203065
2600 Vác, Géza király tér 8., E-mail: elsogeza.titkarsag@igk.hu, Tel: 06-(27)-504-245, Fax: 06-(27)-316-944